Nytt hem

Idag kommer mamma och pappa upp för att kolla på lägenheten som jag kollde på igår. Jag behöver ju deras syn på saken också. Vill veta vad de tycker och sånt. Det är ju så svårt att veta allt själv, och att kunna ställa alla frågor själv. Så ikväll klockan 6 ska vi vara där och kolla igen. Det här ska nog bli bra. Hoppas att jag får den. Dels så handlar det ju om pengar, och dels så handlar det ju faktiskt om att det finns andra intresserade. Men jag tänker att mitt intresse av möbler och snabba affär är till min fördel i alla fall.

Jag har börjat packa lite, och röjt upp inne på rummet, nu ska jag sortera ut lite pluggsaker som ska med hem. Tänkte att det blir bra att sitta hemma på gräset och plugga i helgen. Förutom att jag ska ut till Birsta en dag också. Sen bär det ju av hemåt i slutet på veckan också för studenterna. Skvadern och Hedbergska blir det i år =)

Tidigare idag så har jag spenderat tiden med att skratta åt Marre och Linda som plaskat runt i en uppblåsbar båt här nere i vattnet. Det var en intressant syn. Fast det såg ju rätt trevligt ut. Jag tog dock mitt sunda förnuft till fånga och insåg att den skulle sjunka om jag också hoppade i. Dessutom hade jag mobilen med mig, så det fungerade ju inte riktigt.

Nu ska jag pallra mig iväg för att panta flaskor och sen ska jag äta lite vattenmelon, om den fortfarande går att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0