Visning

Idag har jag varit på min första lägenhetsvisning någonsin. Det var ju en upplevelse i sig. Otroligt svårt att se allt och veta vad jag skulle säga. Som tur var så hade jag ju Karro och Maria med mig som extra ögon. Den var i alla fall väldigt fin och neutral, jag gillade den. Det var ett stort och härligt kök. Nyrenoverat och sånt där.
Imorgon ska jag på en visning till i samma område, så det känns jättebra. Området känns bra och jag tror att båda lägenheterna är fina.

Nu skulle jag behöva en lugnande glass och en film. Men det får vänta en stund. Vi ska faktiskt gå upp till Marre sen och kolla på film =)
Idag ska jag inte somna. Igår när jag gick ditt så somnade jag ju på en gång nästan och sen for tiden bara iväg :O
Jag har lust att typ baka nått och ta med mig eller så. Men vi får se. Vi har ju nyss ätit kladdkaka...

Idag har jag mest suttit i telefon. Pratat med mamma och pappa hela tiden, och ringt på lägenheten som jag ska kolla på imorgon. Han jag pratade med verkade jättetrevlig och pratsam. För han idag var ju bara tyst =P
Lite pinsamt.

Nu ska jag gå bort och hjälpa Maria med att plugga lite så vi kommer iväg någon gång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0