Bajsnapp

Ibland vet jag inte vart vi har vår fantasi jag och Karro.
Men det slutade med en bajsnapp på hennes högra
lår
i alla fall.
Dö kojävel dö och slem banan kuk hamnade på hennes vänstra
lår. Ops tog plats över gylfen, mer ända fick plats på varsin vad.
Statoil (INTE Satoijl) checkade i på jumsken (stavas hur?)
Linn: Ska du skriva Statoil?
Karro: Jaa!
Linn: Ja för det är ju sexigt att skriv i jumsken!
 Vi hittade dessutom plats för donken ovanför statoil.
Milf trängde vi in någonstan också, och självklart fanns det
plats för Hede, på brösten.

Vi klämde även in diverse olämpligheter som jag inte tänker
skriva här, hur skämtsamt det än är. Med tanke på en artikel jag
läste igår i Metro om att arbetsgivare kan googla på ens namn
och hitta massa info om en, bland annat ens blogg om man har
en viss otur eller tur, beroende på vad som står i bloggen då.
Jag tänker inte nämna dessa olämpligheter eftersom jag ska
jobba med barn. Men vi kan ju tacka Micke för hjälp med stavningen.

Jag och Karro tog oss en promenad förut i något villaområde på andra
sidan E4. Vi kollade på alla hus. Särskilt några väldigt lustiga radhus
som vi hittade. Vi ansåg även att vädret var alldeles förträffligt och att
det vore så trevligt att ta en fika. Så vi svängde in på Lidl och köpte
en chokladdoppad sockerkaka samt päronfestis och ringde efter
Maria och bad henne gå ner till optikern på hörnet och ta med sig en
matkniv, men det vägrade hon, så där fick ju vi ett problem i alla fall.
Hur skulle vi skära sockerkakan när vi inte hade någon kniv?

Jag och Karro kollar på varandra och kommer på... Vi har ju en massa
kort. Vi valde att ta Karros dörrkort, eftersom bankomatkortet har ett
chip, kanske inte så bra att få choklad på det, och passerkortet dissade
vi också. Dörrkortet är ju minst ömtåligt på så sätt. Så vi gick till
en liten, typ kur, som finns längs efter vattnet. Där öppnade vi våran
sockerkaka och festis och skar upp kakan med hjälp av ett kort.
Det gick alldeles utmärkt tills vi stod i hissen på väg upp när
vi skulle hem och Karro tappade Marias festis och sitt dörrkort, som
hamnade under hela härligheten, och därmed gick kortet av.
Det är väl det tredje kortet som går av för henne tror jag?
Stackars Karro.

Nu har jag suttit här och latat mig sen vi kom hem. Jag har
kollat runt på lite bloggar och sånt där, passade på att fylla på mitt lager
med läsbara bloggar, och letat efter all musik.
Jag rensade nämligen upp bland all musik och alla bilder
imorse, så nu finns allt på tre ställen. Problemet är att jag la in en massa
musik i mappar, så nu minns jag ju inte vad jag lyssnade på.
För jag har bildminne, så jag kommer ihåg vart låten ligger i en
lista, men jag kommer inte ihåg vad låten heter.. Möjligtvis kan jag
ha sån tur att jag minns vilken bokstav artisten började på..
Men det är inte alltid...

Nu ska jag nog ta mig i kragen och fixa en spelningslista så att
jag kan hoppa in i duschen innan jag tar reda på vad vi ska
bjuda oss själva på för middag idag.


Bilden:
Bajsnapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0