Blää

Förkylningen håller i sig, även om den har släppt lite nu.
Det är liite lättare att vara idag, men inte jättemycket.
Har ont i öronen, men nässprayen hjälper. =)

Jag vaknade klockan 7 imorse. Jobbigt nog.
Jag traskade upp och gick på toa och tänkte att jag skulle somna
om ett tag igen. Jo visst, en halvtimme, sen var det kört.
Jag tror jag håller på att försöka nå något världsrekord i snytning =/
Det är hopplöst.
Trött är jag också!

Jag ska försöka sova lite nu, och sen duscha så jag känner
mig lite piggare =)

Jag och mamma satt och skrev upp en lista förut på vad jag
vill ha med upp till Härnösand. Lite mat och sånt där.
Så jag inte behöver köpa allt där uppe liksom...

Usch!
Dumma förkylning...

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godmorgon ;)

2008-03-23 @ 09:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0