Dag 1

Så var dag ett över på Bosvedjeskolan.
En rolig men slitsam dag.

Morgonen var kaos. Jag glömde nog mig själv hemma
tror jag, och en massa annat, men jag klarade mig.
När jag kom dit så mötte Lena mig och vi gick på
konferens eller nått sånt där.. Sedan började barnen klockan
halv 9 med mattesamling typ..
Klockan 11 var det lunch och på eftermiddagen hade vi nått
som hette sol-skolan. Det ska jag få hålla i imorgon =)
Det är jättelätt så jag är inte ett dugg orolig.

Det var någon gång där på väg från lunchen som jag kände en
katastrofal trötthet slå ner mig totalt, sedan kämpade jag mig
vaken resten av dagen.
När barnen gått hem eller sprungit iväg på fritids så satte
jag och Lena oss ner för att prata lite. Vi gick igenom
alla mina uppgifter och planeringen för veckan samt kollade
lite på mitt schema. Det känns jättebra. Hon är verkligen
engagerad i mig och tycker det är jättekul när det kommer
elever sådär. Så jag tror det här kommer gå hur bra som helst.
Nästa vecka är hon borta så då är det Sten som är i klassen
och jag har honom som handledare. Så då ska jag hålla i
bokstavsgenomgången på måndagen vet jag i alla fall.
Undra vad jag ska bjuda på... Ätbart på D.
Först tänkte jag deg, men jag kan ju inte komma dit med bulldeg
direkt XD
Så det kanske blir druvor eller nått sånt.

När jag kom hem så slängde jag i mig mat och sen störtdök
jag ner på sängen och somnade i lite mer än en timme, men
jag är ändå trött nu...
Sen blev det en dusch och ett avsnitt Andra Avenyn.
Sjukt tråkigt att kolla på det ensam. =(

Jag förstår inte hur jag ska fixa fem veckor utan er...?

Nu ska jag vänta på att jag kan ringa Maria, och sen ska jag gå och
lägga mig, för jag är trött, och jag måste kliva upp kvart över 6
om jag ska hinna med bussen och sånt där.
Dessutom så är jag förkyld så jag behöver all sömn och vila
som jag kan få, för jag orkar inte blir riktigt sjuk =(

Hopp å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0