Dag 4 - Själv

Jo idag var jag utan Lena. Det gick faktiskt rätt så bra.
Det var en galen morgon i och för sig... Men sen blev det
väl bättre när specialpedagogen kom in i klassen.
Hon har lite mer respekt och makt över barnen än vad två
nästan helt nya har... Så hon kom in och redde ut en del
och jag gick ut med en elev och vi satt och räknade.
Jag blev så stolt, för han var så himla duktig och snäll hela
tiden när vi satt där ute. Det var inte samma elev som var inne
i klassrummet och sen i grupprummet kändes det som.
Sjukt kul att se vad lite som behövs. =)

På eftermiddagen satt barnen som ljus och målade såna där
mandala som jag älskade när jag var liten... Nu med för den delen =P
Det är faktiskt jättekul.

I och med att Lena inte var där så gick jag hem på en gång när barnen
hade slutat och jag lyckats få ut dem med alla kläder på rätt kroppsdel
och jackorna stängda. Jag tog mina två vänner benen och vi förflyttade
oss tillsammans till City Gross där jag mötte upp Frida.
Eftersom jag har blivit en husmor som mamma så fint uttryckte det förut
så sitter jag och tokläser alla annonser från mataffärerna som finns i
Sundsvalls Tidning. Det finns dessutom inte så mycket annat  att göra
när jag har lunchrast i en timme..
Så jag snappade ju snabbt upp att City Gross hade vindruvor i ask för
15 kronor styck, och med min fruktkonsumtion så var jag ju bara
tvungen att ha! Jag passade på att inhandla lite choklad och bon aqua också.
Sen begav vi oss ner till stan och gick en jättesnabbis där, för jag ville hem.
Jag fick i alla fall mina saker som jag haft kvar hos Frida sen jaaa... Ett halvår?

Så nu ni! Nu kan vi spela Monopol =D

Nu ska jag nog gå och packa så jag har allt jag behöver till Härnösand imorgon.
Wiie =D
Vet dock inte vilken buss det blir, måste prata med Maria om det där ikväll.

Bilden:
Mandala, för er som inte förstår vad det är.
Man ska då fylla i fälten och se mönstren är det meningen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0