Dag 6 - Änglar

Jag hade små änglar idag. Jag är så stolt över barnen
och mig själv för att det gick så bra. De var så tysta och snälla.
Men jag skulle vilja ta tag i lite mer saker, lite mer ansvar liksom.
Men det är svårt att våga säga till alltid... Jag ska nog se till att lösa
det där. Ingen fara =)

I vilket fall som helst så gick hela dagen bra faktiskt. Det märks att barnen
har respekt för Sten. Fast ibland undrar jag om det är respekt eller
rädsla.. För han tar i ganska rejält för minsta lilla.

När skoldagen var slut så skrev jag en sammanfattning av dagen till
Lena, och sen kom mamma och hämtade mig. Hon hade varit på
sjukhuset och de har kollat i hennes typ mage eller nått sånt...
För hennes problem med att sätta i halsen, så nu äter hon lite
medicin så kommer det nog bli bra igen. =)

Vi tog oss i alla fall en tripp för att kolla på vårjacka. Jag hittade typ två
jättefina på HM, men de var för små hela bunten =(
Det slutade i en tröja i stället =P

Nu har jag suttit och kollat på lite klipp.
Bland annat Åke ;)



http://www.youtube.com/watch?v=UdU352-9MD4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0