Feber

Usch. Jag tror att jag har feber... Så jag ska ta och gå
och lägga mig så snart jag har lagt in bilder på ett usb-minne
så jag kan visa farmor och farfar imorgon.
De har ju införskaffat sig en dvd nu, och där kan man trycka in
en usb och visa bilder på tvn. Så jag tänkte göra det. =)
För annars får de ju aldrig se vad jag gör...

Ikväll har jag tagit det lugnt och bara vilat framför tvn. Jag passade
på att sova lite middag förut också. Mellan 3 och 5, skönt med lite sömn.
Men jag är ändå trött nu, så det är ju bra i alla fall.

Imorgon bär det som sagt av till farmor och farfar på lunch.
Vi får väl se vad det bjuds på.

Jag har kommit till den insikten att jag verkligen måste ta tag i
min vikt nu också. Jag kan inte ha mina jeans längre. Eller jo,
jag kan, men det är ytterst obekvämt. Så alla som vill hänga på
kan ju hojta till, för jag behöver nog lite stöd och någon som hänger på.
Jag tar för givet att jag har Peter vid min sida redan i alla fall.
Och jag och Karro håller på att styra upp en vadslagning om att jag
kommer klara att säga nej till allt gott som erbjuds fram till sommaren.
Det är alltid något. Och jag kommer fixa det.
Men vi måste komma på någon som hon ska säga nej till, och vad
vinnaren får. =P

Nu har jag dragit ihop typ 50 bilder som jag tagit, samt bilder på
hur mitt  rum såg ut när jag flyttade samt några bilder från Lyan
så jag kan visa hur vi har det där uppe =)
För antagligen kommer de inte få se hur jag har det med egna ögon,
så då får jag visa med bilder. =)

Kommentarer
Postat av: Frida

Och jag har också sagt att jag gärna hänger på och hjälper dig, när du väl är i Sundsvall vill säga. :P Annars är det lite svårt.

2008-03-22 @ 11:27:49
URL: http://frajdoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0