Giftemål

Yepp.
Idag ringde ju då min älskling så vi fick planera vårat
giftemål lite mer ;)
Det kommer att äga rum här i Härnösand, och Karro
ska stå för ringarna.
Det kommer nog bli alldeles underbart ;)

I övrigt ikväll så har Jessica varit här och kollat på melodifestivalen
med mig och Karro och jag har plattat hela håret, och Karro
pratar med Isak i telefon. De måste ha pratat en timme nu i alla fall.

Till middag blev det nån vit fisk, potatis och för min del blev det
ägg och skirat smör, men Karro valde att göra fiskpinnar av sin
fisk i stället. Det blev helt okej.
Men jaa.. Det finns ju fisk med högre kvalité så att säga.
Men kryddningen blev ju bra, fast det skulle ha varit lite citronpeppar ;)
Får nog ta och införskaffa oss lite sånt verkar det som..
Vi börjar få ett rätt så fint utbud av kryddor nu faktiskt =P

Jag har fortfarande inte tagit rätt på all tvätt heller...
Det är lite kvar i torkskåpet som jag har kvar.. Men det var inte
torrt sist jag var dit och kollade ..
Ska springa och kolla nu, sen ska jag nog gå och lägga mig,
så jag är pigg imorgon i stället.
En promenad kanske inte skulle vara helt fel?


Bilden:
Karro från igår =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0