God morgon

Det märks att jag klivit upp tidigt nu i en vecka.
Jag sov till ungefär halv 9 idag... och somnade runt 2 inatt.
Det är inte riktigt normalt.. Jag vaknade liksom innan väckarklockan.
Men men.
Jag tog en lugn morgon, satt vid datorn och pysslade lite och
sen tog jag en dusch, och nu håller jag på att fixa mig lite ätbart.

Men det är när man varit borta såhär i en vecka och kommer tillbaka
till världens snuskkök som man börjar fundera hur folk tänker.
Det är verkligen jättesnuskigt. Det finns inga rena kastruller, och inga
rena stekpannor, det finns två rena glas. Usch. Det är vidrigt...

Dagen idag kommer nog att bjuda på plugg och att ta det lugnt =)

Nu kokar det nog där borta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0