Härnösand

Nu är jag i Härnösand igen =)
Eller jag kom upp runt 11.
Packade upp kläder och mat och hörde av mig till
Peter som kom förbi och sällskapade min lunch som fick
bli min sista påse med köttfärssås och spagetti.
Sen tog vi en promenad upp mot "onoff" ;)

Nu sitter jag här vid datorn och bara tar det lugnt.
Njuter av att ha photoshop, och ska lägga in bilderna
på datorn som jag har tagit medan jag varit hemma,
samt det bilder jag tog på väg upp ska in på externa.

Jag träffade nämligen en fågel när jag väntade på bussen.
Den var liksom... orädd. Totalt orädd. Helt sjukt.
Kul att fota dessutom.
Vad skulle jag göra utan min kamera?
Det är inte bara jag som undrar.

Jag har även gjort i ordning en underbar fruktskål och
svurit över att det inte finns nå grejer i köket... =/
Det är massa grejer som fattas känns det som =(

Synsam skänkte mig en ny lins också. Kanon!
Nu kan jag se igen ;)

Nu ska jag fixa med bilderna, sen ska jag hoppa in i duschen.
Efter det ska jag kanske vila en stund så jag orkar plugga ikväll.
Jag och Peter ska invardera bibblan ikväll och sätta oss ner för att
plugga. Det kommer bli kanon. =D


Bilden:
Fågeln på navet


Kommentarer
Postat av: Frida

Den här fågeln har jag nog också träffat. Behöver inte vara samma. Men den var också på navet och var orädd. :P

2008-03-25 @ 15:43:40
URL: http://frajdoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0