Home sweet home

Japp. Kassen är packad. ;P
Maria
påpekade ju sist att jag inte hade den kassen
när vi åkte upp. Så nu har jag packat den med kläder =)
Imorgon blir det upp och plugga och promenera.
Jag och Peter ska börja göra Härnösand farligt med våra
promenader. Vi ska bli duktiga. Till sommaren är vi fit for fight!
Absolut!
Jag har planer, och motivation hoppas jag?

Jag hittade lösningen till varför linsen varit så besvärlig.
När jag tog ur den så gick den av på mitten :O
Lite mysko.. Det borde ha varit nått trasigt på den några
dagar eftersom det varit irriterat.

Jaja. Nu ska jag traska iväg mot sängen.
Sova är viktigt och jag är trött fast att jag sov middag förut.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0