Jacka

Jag och mamma tog en tripp ut till Birsta förut.
Jag ville gå på Stadium och kolla på jacka, för jag tycker de
har mer kläder ute i Birsta än inne i stan, och mycket riktigt,
så var det även den här gången.
Jag prövade några jackor och fastnade för två, men jag valde
den billigare. Jag kände inte för att lägga ut 900 på en vårjacka.
Just för att det är en vårjacka... Det är inte vår så hiskeligt länge...
Fast jag gillade verkligen den där dyrare ;)
Men men.
Jag hittade även en gul tröja/klänning som jag trivdes i.
Nu saknas det bara att några kilon ska ramla av från midjan
så blir det bra ;P

Jag ska verkligen ta tag i det där nu.
Vi var på Willys och köpte frukt innan vi for hem och jag ska
försöka tänka till ordentligt nu när jag är i Härnösand, så att jag
kommer in i nya bra vanor. För kunde jag få dåliga vanor där uppe
så måste jag ju kunna få bra vanor också.

Jag har fått ett himla problem med en lins, jag förstår inte vad det rör sig om.
Pappa säger att man kan bli irriterad av linser när man är förkyld, men
jag har varit såhär förkyld förr utan minsta problem. Så jag ska gå
in imorgon och babbla lite innan jag åker upp till Härnösand. =)
Så får vi väl se hur det löser sig.

Jag tog lite vårbilder förut idag också. Ni får resultatet imorgon.
Jag måste nog ta med mig hårddisken upp så att jag får med mig
alla bilder jag tagit på sista tiden.
Apropå ta med. Jag borde packa.
Bäst att göra det nu så det är gjort, för det kommer nog bli en hel del
saker med tanke på all mat och sånt.


Bilden:
Min nya jacka =)
Vad tycks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0