Lugnt

Det blev en lugn telefonkväll ikväll också.
Pratat med Isak i tre timmar. Han letar bil =P
Och nu pratar han tydligen med Karro.
Han lär ju få ont i örat snart, pojken =P

Just nu sitter jag och pratar med Maria om ett nyttigare liv.
Att vi måste hjälpas åt alla tre, för det här håller inte.
Typ inte köpa godis och chips hela tiden. Mer sallad och grejer...
Och vatten!
Men nu ska vi ju hem på vfu, men då får vi skärpa oss ändå.
På riktigt. Jättemycket.

Det blev i alla fall god kyckling till middag =)
Jag blev rätt nöjd, den kanske var inne en liten stund för länge,
men inte skadligt länge =P

Imorgon blir det nya tag. Promenad har jag och Maria bokat
in i alla fall, och vi ska hjälpas åt med godiset och sånt där.
Det är ju lättare när man inte är ensam.

Nej nu är klockan mycket, och imorgon ska jag upp i tid har jag
bestämt mig för. Jag måste plugga och som sagt, promenada.
Dessutom skulle jag behöva städa och plocka ihop kläder för
att vara hemma i fem veckor... Men det sägs ju att det krävs lika
mycket kläder för två veckor som för en.. så då behövas det väl inte mer
för att vara hemma i fem veckor heller..
Men det blir ju att jag tänker att "det här kan jag vilja ha" typ...

Kollade in Gatufestens hemsida.
The Ark, Patrik Isaksson och Sven-Ingvars.
Nu blir det till att plugga in lite Sven-Ingvars-texter känner jag ;)
Men att The Ark kommer i år också är ju underbart =D
Då får jag se dem igen. Inte ens chans att jag missar dem!
Det krävs det mycket för att jag ska göra. Verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0