Överraskning

Tanken imorse var ju då att Karro skulle skicka ett sms
till mig innan Maria kom ut i köket för vi höll på med en överraskning
åt Maria ;)
Men Maria orkade inte kliva upp imorse så det blev inte riktigt så.
Så jag låg vaken i typ 45 minuter och väntade på ett sms från Karro.
Till slut gick jag upp ändå, och då satt hon där och åt frukost
helt själv i köket. Jag tog mig lite frukost jag med, och sen gick jag och la
mig igen, för jag var så himla trött.
Nått tag senare så knackar det på dörren. 
Veeem kan det vara, om inte en upprörd Maria?!
"Asså vad fan var det där?! Var ni tvungen att ta den fulaste jävla bilden
ni kunde hitta på mig!? Hur länge har det där suttit där?!"

Vi hade fått tag i en sån där planch från typ Se&Hör eller liknande
som satt utanför en tobaksaffär. Det var Karl-Petter på den med rubriken
"Jag får inte den kvinna jag vill ha" Samt bilder på tre olika tjejer.
Så vi klistrade dit en bild på Maria, som skulle symbolisera vem
han egentligen ville ha ;)

Efter frukost så pluggade jag och Maria lite. Hon på omtenta och jag på
läs och skriv. Det gick väl sådär. Jag kom framåt i alla fall, och Maria med =)

Jag fick mig även golunch idag. Farmors soppa som hon hade skickat
med någon gång när mamma och pappa varit där =D
Mumsigt värre!
Det var nästan så jag inte ville äta upp allt till lunch, utan spara lite till
imorgon också =P

Runt 4-5 så gick vi på Coop för vi behövde bacon och purjolök till dagens
middag, som jag för övrigt inte ens tänker ge mig in på att stava. =P
Men det var i alla fall väldigt gott =)

Så nu sitter jag här och är mätt i magen, Maria och Karro färgar håret
Maria, och jag terrar grannarna med Håkan Hellström =D

Eva jag behöver dig, mer än vad jag vill ha dig,
och jag vill ha dig för gamla tiders skull.

Nu är det lika lång till stjärnorna som stjärnorna till dig.

Varför måste vi döda varandra?

Vill inte leva med tungan hängandes utanför
och tycka synd om mig själv

Det är faktiskt ett väldigt trivsamt sätt att fördriva tiden i väntan
på att Karro ska komma hit för lite AA


Bilden:
Jag får uppleva en hel del fina solnedgångar från mitt fönster.
Det här är dagens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0