Sallad

Sjukt trött jag är. Verkligen!
Håller på att somna där jag sitter, måste vila ett tag
så att jag orkar plugga lite sen.

Nu har jag gjort min morotapelsinäpplesallad. Så den står
i kylen redo att ätas när helst jag får lust för det.
Det är så bekvämt nu när Micke och Isak inte är här
för då har vi hela kylen för oss själva och kan ställa alla grejer
precis där vi vill och vi behöver inte oroa oss över att de
kommer och ska smaka på diverse sallader och maträtter osv. =P

Karros leverbiff var väldigt.... speciell. Det såg ut som hundskit.
Det har nog att göra med att hon tröck ut den ur den där... rullen
på en ugnsform och ställde in i ugnen och sen stelnade och torkade
det ju liksom...Sen så tar hon en macka och rostar den och häller på
en massa ketchup och frågar om jag och Maria vill smaka
Jag: Näe! Jag äter inte bajs med... Blod!
Maria: hahaha!
Jag: Jag har inte ätit leverbiff sen jag var liten och var hos min
moster efter skolan ibland..

Karro & Maria: Är det jobbigt? Vill du prata om det?
Jag: Jaa... Men.. jag tror inte ni är tillräckliga för det.. jag måste nog prata med..
jaa.. jag behöver nog en psykolog...
Maria: En gynekolog!!

Nej fy. Nu är jag sjukligt trött. Jag orkar inte hålla ögonen öppna.
Det är helt hopplöst. En halvtimmes vila, sen blir det plugg!


Bilden:
En liten gröning ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0