Sällskap

Nu har Maria och Karro kommit upp också.
De kom runt halv 4 idag =)

Jag och Peter tog en tripp till bibblan och försökte plugga
förut idag, det gick lite segt men lite blev gjort i alla fall.
Imorgon är tanken att vi ska kliva upp samtidigt som Karro
när hon ska på tenta, så att vi ska kunna plugga.

Jag och Karro tog oss även en promenad efter maten.
Vi gick upp på Murberget och neråt och sen på Coop för
jag vill ha banan och päron, så nu står det en finfin
fruktsallad i kylen som jag har smaskat lite på, och ska
ha till frukost/fika imorgon också =)
Det blev i alla fall en promenad på ungefär en timme.

Börjar bli lite trött så det kanske är dags att sova snart?
Det är nog bäst om jag ska orka plugga imorgon också.


Bilden:
Det får illustrera dagens middag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0