Söndag

Bloggen krånglade massa inatt när jag skulle uppdatera,
så jag får ta det nu i stället.

Jag och Karro fick oss en promenad igår innan middagen.
Det kändes bra, vi tog en sväng vid vattnet och sådär =)
Sen var vi på Lidl och Hemköp och småhandlade lite.
Jag inhandlade frukt till fruktsallad i alla fall =D
Gott!


Till middag blev det älgköttet, klyftpotatis och för min del
en gräddfil och ärtor också. =)
Jättegott var det.
Vi åt och kollade på Melodifestivalen samtidigt, och utbytingarna
satt också och åt och kollade lite...
Men de verkade inte gilla ett enda bidrag faktiskt...
Och vi skämdes faktiskt över Christer Sjögren...
Där gick gränsen faktiskt.
Precis när Ola Salo har gått ut på scen så kommer tysken förbi...
"Är det Jesus?"
Han såg ju förgräslig ut i det där skägget, riktigt hemskt ju!

Och ännu en gång så känner jag att det där med jury... näe...
Folket ville ha Sanna vidare till stora finalen, men bara för att det
fanns en dum jury där så fick hon inte gå vidare...
Irriterande...

Idag ska vi åka hem. Det blir bussen som går runt klockan 8 ikväll.
För annars blir det så konstigt...
Nu kan vi liksom plocka ihop och fixa och jag och Maria kan planera
i lugn och ro, och sen när vi kommer hem så är vi klara...
Annars känns det som att det går åt en massa pluggtid för att resa.

Jag ska packa och plocka ihop lite nu, sen ska jag gå igenom morgondagen.
Jag ska hålla i bokstavsgenomgången då, och sen vet jag inte vad mer..
Så det måste jag kolla över, och jag måste träna på genomgången så att jag
vet vad jag ska säga och i vilken ordning jag ska säga det.
Sätta upp små punkter kanske...


Bilden:
Maria: Titta, de sexar!
Jag: Jaa.. inför publik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0