Städa

Jag har småstädat lite idag.
Jag har plockat upp lite grejer från golvet och dammsugit.
Så det var bara det nödvändigaste jag gjorde.
Samt att jag dammsög i köket och soffan när jag ändå höll på.
Så nu ska jag plugga lite och packa.
Ska komma ihåg att skriva upp allt jag packar ner så att
jag slipper knöla på med att inte veta vad det är jag ska
ta med tillbaka.. Det blir nog bra.

Om en timme ska vi se på Du är vad du äter, innan dess
ska jag ha kollat över tvätten tror jag.
Jag vill inte ha nå smuts att ta hand om när jag kommer tillbaka.
Jag ska höra med Karro om hon är klar i tvättstugan.

Imorgon har vi skola i två timmar mellan 10 och 12 tror jag det var.
En genomgång inför vfun. Det blir nog bra det.

Isak ringde inte och väckte oss imorse, vi var helt chockade =P
Han gav oss sovmorgon till klockan 12 i stället, fast då var vi redan
vakna och satt och åt lunch. =)
Maria var så inställd på att han skulle ringa och väcka oss runt 9
att hon vaknade av sig själv kvart i 9 =P

Nej nu ska jag kolla tvättstugan och sen packa. Hej å hå!


Bilden:
Visst ser det bra gott ut? =D


Kommentarer
Postat av: Frida

Det ser väldans gott ut! Men visst är den där bilden från när vi hade picknick i hopptornet? Det var mysigt. :)

2008-03-06 @ 20:02:33
Postat av: Linn

japp det är därifrån =P

2008-03-06 @ 20:48:59
URL: http://linnslins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0