Telefon

Jag har spenderat i princip hela kvällen i telefon.
Det är ju alltid trevligt.
Ikväll var det Isak som upptog min tid i typ 2½ timme
eller nått sånt. Men jag vet inte vad vi pratade om =P
Eller jooo, men jag kan inte återberätta allt.
Han skickade sms till Stefan, det uppskattade Stefan.
Det var lite kul.
Jag ringde nämligen upp Stefan när jag pratat klart
med Isak för att höra om han verkligen hade skickat
ett sms.
Jag blev lite rädd när han ringde först, för han ringde
hemifrån, så jag visste ju inte vem det var.
Han tyckte att vi skulle åka upp till honom i veckan.
Men för det krävs det en bil, och helst en förare till.
Mamma, pappa, ni ska inte akut åka till fjällen? ;)

Haha justja! Vi kom ju in på att vi skulle flytta ihop, eller
som det var att vi sov ihop eller vad tusan det nu var.
I alla fall så säger
Isak: Men om jag vore flata då?
Jag: Men Isak... Du är ju kille...
Isak: Ja men jag kan operera mig för din skull.
Jag: Men hur ska vi då kunna få barn?
Isak: Jag får väl spara lite spermier och sen så inseminerar vi dig.
Jag: Jaha...
Isak: Men när jag väl opererar mig så hoppas jag att tekniken har gått
så långt att jag kan inseminera mig själv.

Jag: Men.. blir inte det lite incest...?


Till middag idag blev det våfflor, mumsigt värre faktiskt.
Jag blev så mätt =D
Och gott var det när man grisade också.
Maria har lite bilder i sin bilddagbok från vår middag.
Och vad vi skrattade. Jag minns inte vad vi skrattade åt,
men vi skrattade som galna, eller jag gjorde det...  =P

Imorgon blir det gomiddag.
Hel kyckling =D


Imorse när jag skulle ta på mig nya linser så fanns det inga
nya linser, bara för ena ögat, så jag fick i panik ringa mamma
så nu kommer det linser flygandes med posten får jag hoppas ;)

Det var lite skola idag också, en liten obligatorisk genomgång
som jag inte förstår varför den var obligatorisk, för det sas inget
av värde där enligt mig. Men så är det på universitet antar jag.
Det som känns minst viktigt är obligatoriskt.


Det hörs att Tony är ensam, för oj vad han spelar musik.
Det hörs ända in till mig. Men det unnar jag honom när han
ska få vara själv en hel vecka. Jag brukar också spela ibland
så det jämnar ut sig, sådeså.


Imorgon vill Peter promenada, så det får bli något i den stilen,
samt att jag tänkte oss att vi skulle bestämma vad vi ska
läsa till på torsdag, och då ha ett litet studiegruppsmöte
bibblan kanske?

Ja det blir nog bra.

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa i Ett ufo gör entré och sen
ska jag sova...


Bilden:
Jag hade ingen värdig bild att lägga upp, så jag tog saken
i egna händer i brist på annat, så det blev en klassiker.
Mamma lär känna sig hemma, för jag har nog gjort några såna här
i mitt liv faktiskt.
De har sin charm. Blommorna som är jämnstora med dörren,
skorsstenen som är sne och solens strålar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0