Vaken...

Jag vaknar verkligen tidigt nu för tiden..
Klockan 7 vaknade jag pang!
Slog upp ögonen kollade på mobilen, somnade om en halvtimme.
Sen har jag varit vaken sen halv 8, men jag är ju trött. Jag vill sova
lite mer, men det går inte... Det går verkligen inte. Jag försökte somna
om i nästan en timme, sen gav jag upp.
Då gick jag upp och åt ett ägg som låg färdigkokt i kylen och lite
skagenröra. Mums =D
Jag försökte hämnasIsak också, halv 8 skickade jag ett hurtigt
sms till honom, men han hade inte mobilen på, så det gick ju så
lagom bra att hämnas på honom... =(

Nu har mamma klivit upp också, så då får jag väl så lov att äta lite mer
frukost antar jag...
Tydligen har det varit 21 grader kallt inatt, inte undra på att jag har frusit
lite inatt, med tanke på att mitt element inte är på...
Jag får nog se till att dra på elementet om det ska vara såhär kallt...

Idag ska vi tvätta, handla frukt och jag ska väl plugga lite, samt att jag
måste försöka sova lite mer.
Men jag mår i allaf all mycket bättre idag. Det kände jag på en gång
när jag vaknade. Så det går i alla fall åt rätt håll =)

Usch, det är verkligen länge sen jag la upp nå bilder här också..
Det är synd, men jag orkar knappt kolla på mina bilder på den
här datorn. Men imorgon, då blir det nog ändring på det ett tag,
för då får jag min egen dator.
Troligen åker jag upp rätt tidigt, jag ska kolla upp bussarna
redan idag, så att jag vet. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0