Avsked

Idag blev det en rätt seg dag...
Jag har mest bara sovit och kollat på när Hasse
har städat sig ut ur rummet. Fantastiskt att det kunde
bli rent där igen, det trodde jag inte ;)
Så nu har vi sagt hejdå till honom. Ännu en person mindre
här på Lyan. Det känns lite knepigt när det blir så tomt.

Runt 8 så fanns det de som ansåg att det behövde ätas.
Så det blev en sväng till Donken för matintag och sen
gick vi hem till Marre och kollade på film och sov fram till
11 kanske, eller 12, ingen riktig koll. Då tog vi oss en sväng
ner till tivolit och åkte berg- och dalbana. Jag, Karro, Marre och Linda.
Gränslöst kul ;)
Fort gick det, och baklänges!!
Karro: Det är som att åka bil med Isak...

Sen så åkte Marre och Tova nån grej, hemskt såg det ut i alla fall,
men efter det så tröttnade vi och gick en sväng på stan. Fast Maria
valde att gå hem och ta det lugnt.
Vi rände runt lite överallt, men nu tröttnade vi och gick hem.
Så nu ska jag gå och lägga mig och lyssna på musik och sova.

Kommentarer
Postat av: Karrouou

Hahah mm vilken bergodalbana det va du ;)

2008-06-02 @ 19:29:24
Postat av: Linn

haha jaaa :D jag skulle lätt ha kunnat åkt en gång till ;)

2008-06-03 @ 10:24:08
URL: http://linnslins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0