Bättre en blomma på natten...

.. än en bukett på dagen.
- Ordspråk av Karoline Bergman


Jag har kämpat med den där dumma boken hela dagen,
nu orkar jag inte mer. Så jag tog med mig Karro ut på en
promenad runt 10 ikväll. Vi hittade till en lekpark vi lekte i
någon gång i vinter. Fast nu kunde vi åka linbanan =D
Hur kul som helst var den.

Sen hittade vi ett körsbärsträd i full blomm, så Karro bröt så
klart en liten kvist. Så klart!
Jag: Ska vi inte gå med den där till Marre nu då?
Karro: Ja!
Jag: Men.. jag har inget mer kvitto..
Karro: Vänta... jag har nog...

Så skrev vi ner Karros nya ordspråk och hälsade från oss,
sprang fram till fönstret och la kvittot och kvisten på fönsterbläcket,
knackade på rutan, och sprang!
Fast sen så sprang vi tillbaka lite och hörde att hon ropade,
så då gick vi in en sväng och sa hej bara =)

Klockan blev mycket, så nu har vi kommit hem för nästan en timme sen,
jag ska gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon. Jag ska ha tusen
alarm så jag verkligen vaknar. Måste ju duscha också.


Bilden:
Himmel blå, himmel blå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0