Bokseminarium

Det blev inte mycket mer pluggat inför bokseminariet igår.
Jag, Karro och Maria gick upp till Marre på kvällen, drack
kaffe (inte jag då alltså), lyssnade på gammal musik och
såg en film. =)

Imorse mötte jag Christina, Anne och Jenny på skolan en timme
innan vi började för att gå igenom alla frågor och se så att vi
skulle klara av det här, och sen på seminariet så gick det ju galant.
Jag förstod vad jag sa ju. =)

Det blev jag och Anne som skulle prata om fråga 2, principerna.
På något vänster så hade jag faktiskt förstått det, så vi klarade av
det riktigt bra, vi fick inte så många följdfrågor och hon verkade väl
nöjd. Alla som varit där blev godkända =)
Jag är glad att jag gick dit för det jag inte kunde innan, det kan jag
ju nu känns det som.

Imorgon är det nytt seminarium, så det ska vi förberede oss för
ikväll eller i eftermiddag, och runt halv 9 imorgon ska jag träffa
samma folk igen för att gå igenom så att vi klarar av seminariet.

I helgen ska jag göra analysen av elevsvaren, och på måndag har
jag redovisning på det mellan 8 och 12.
Hoppas att det inte tar så lång tid... Det låter lite jobbigt.


Bilden:
Karro, blomman, och den jävla gubben i blått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0