Du kan ju inte ta på allas häckar!

Jag och Peter fick oss en promenad förut.
Vi hann dessutom utforska ett ica som inte Peter
visste att det fanns. Dessutom utforskade jag häckar ;)
Tredje gången jag går fram och taffsar får Peter nog:
Jag: Men oj kollar här!
Peter: Men du kan ju inte gå runt och ta på alls häckar!!

När vi var hemma så stötte vi även på Jessica.
Jag hade börjat bli rädd att hon dött eller så, har ju
inte sett henne på jääättelänge, men hon har varit
hemma hos familjen jääättelänge, så där var förklaringen.

Jag har dessutom hunnit med att sova middag tre gånger idag.
Och nu håller jag på att somna igen. Jag tror förkylningen
mest tar ut sig i trötthet faktiskt. Jag blir paniktrött och orkar
knappt hålla ögonen öppna ju... =/

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer faktiskt.
Har planer på att bara ta det lugnt och inte göra något avancerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0