Efter tentan

Jag tror tentan gick riktigt bra faktiskt.
Jag har två fel vad jag vet just nu...
Det är ändå rätt bra gjort, fast jag är sjukt sur
över ett slarvfel som jag gjorde. USCH!
Men vi får nog resultaten till veckan =)

Nu sitter jag och väntar på att vattnet ska koka upp
så jag kan koka mig lite spagetti.
Känner att jag behöver äta något så jag inte går runt och
är jättehungrig hela eftermiddagen.

Jag och Maria ska nog plugga lite sen också.
Vi har några elevlösningar som behöver få sig en analys tydligen.
Men det är inte så svåra saker.
Det är nog rätt smart att först analysera elevlösningarna, för då
har vi blivit lite vana tills vi ska analysera det vi gjorde under vfun.

Nu kokar nog vattnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0