Fotosvacka

Med en middag som bearbetas i magen och en
pimpim-klubba i munnen så sitter jag här och inser att
jag har blivit kass på att ta fotorunder på senaste tiden.
Det mesta jag fotat har varit solnedgången genom fönstret.
Förstår inte vad som tagit åt mig. Jag är väl i nån form
av fotosvacka just nu antar jag.
Jag tror botemedlet får bli en fotopromenad med Peter
i veckan. Då kanske jag kommer på bättre tankar.
För det är som Peter sa förut när jag pratade med honom
"Jag har träffat er alldeles för lite."

Jaha, men dagen då?
Jag masade mig upp ur sängen strax före 11 imorsee
efter att väckarklockan skrikit sig hes.
Frukosten fick bli varmkorv och sen har jag bara suttit
på mitt rum och degat och känt mig allmänt oansvarig
för mig själv och mina studier.
Jag har försökt fixa med bilderna, hur jag vill ha dem på
väggen. Så nu ligger det en massa bilder över hela golvet
och jag har nyligen insett, efter en klok överläggning med Maria,
att jag nog ska skaffa ramar i stället.
En eller två såna stora som vi gav till Karro i födelsedagspresent.

Trött är jag också. Säkert för att jag bara suttit här hela dagen..
Jag somnade i 1½ timme förut också. Jag sov så himla gott!
Ville verkligen inte kliva upp..
Jag vaknade ju faktiskt klockan 7 imorse och kände mig
fruktansvärt pigg, men ansåg att jag behövde fler timmars sömn.
Så jag slängde upp en handduk för ena fönstret och en filt framför
det andra fönstret, för det var ju så himla ljust. Sen lyckades jag
tydligen somna om.
Antingen så får jag vänja mig vid ljuset, eller så får jag fixa nått..
Förut hade jag ju sängen på det mörkaste stället i rummet,
nu är den typ på det ljusaste =/

Nu ska jag ringa mamsingen och prata planer för veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0