Fullt upp?

Mjo, man skulle kunna tro att jag har fullt upp.
Har ju inte uppdaterat på jättelänge.
Men det beror på att jag var hemma måndag och tisdag.
Hann göra jättemycket.
Jag och mamma var på stan och i Birsta, jag hälsade
på min vfu igen. Sötbarnen =)
Jag cyklade och vi grillade och sen så åkte jag hit igen.
Mamma och pappa verkade uppskatta att jag kom hem i alla fall =)
Det var ju en överraskning.

Igår när jag kom upp så sprang jag iväg en sväng till Marre
och kollade på film, men jag somnade =P
Idag har jag bara suttit och stirrat hela dagen tills runt 7 då jag gick
ut en sväng, och precis då så ringde Stefan. Så vi pratade
i en timme om lite allt möjligt, som vanligt =)
Sen gick jag och satte mig på ett nytt ställe vid vattnet tills Marre
ringde. Så jag och Karro följde henne till Hemköp och sen skulle
hon äta. Sen så jaa.. har vi sovit typ..
Karro har pluggat, jag och Marre låg och läste Kalle Anka, men
Marre somnade, och jag halvsov =P

Det är sjukt varmt ute :O
Jag fattar inte hur det kan vara så varmt. Försöker vädra
ur rummet nu. Men det går nog inte så bra tror jag...

Ingen bild idag, orkar inte ladda upp nån =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0