Helgen

Jahapp så var det helg då.
Varken Karro, Maria eller Isak är här.
Däremot kryllar det av tyskar. Jag vet inte riktigt huuur många
som får plats inne på tyskens rum egentligen. Men det ser ut
som att det är alldeles för många för att vara skonsamt =P

Igår var det skola och Maria åkte hem, jag gick upp till
Marre och kolla på tv och bara tog det lugnt =)
Idag tänkte jag kliva upp klockan 9, men jag orkade verkligen
inte, så halv 11 tog jag mig upp ur sängen och duschade.
Runt 12 tror jag, så tog jag mig utanför dörren för att ta lite
luft med Marre, och nu sitter jag här och har skrivit upp
lite vad jag ska handla på Coop. För jag tänkte gå dit nu.
Tänkte bara ta det viktigaste, så handlar vi mer sen när
vi alla tre är samlade precis så som det ska vara egentligen.

När jag kommer hem så ska jag sätta mig och läsa lite är tanken.
Får se om jag sätter mig på bibblan eller om jag sitter här hemma.
Det beror kanske på vad klockan är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0