Lördag

Ja, så var det lördag. Första dagen på sommarlovet skulle
man kunna säga. Fast jag ser det inte riktigt så, inte förrän
jag är klar kan jag se det så.

Igår kväll satt jag och kollade igenom hela ikeas hemsida efter
allt jag kan tänkas behöva. Men mycket finns ju hemma också.
Fast å andra sidan så har jag ju fått ihop en lista med grejer i
alla fall, det är alltid bra att ha, även om inte allt måste köpas.
Dock så är det svårt att hitta en bra soffa. Kanske följer jag
syskontrenden. Vi får väl se, det är ju ett tag kvar.

Runt 11, tror jag det var, så gick vi i alla fall ut en sväng.
Ner på tivolit och sen upp på Bittens en kortare stund.
Träffade Jimmy där, och sen ville Maria hem, Karro
behövde desperat en toa, så då gick vi hem och skulle ringa
Marre när vi var klar, men hon hann före =P
Så vi träffade henne, men Karro sprang ifrån mig, så där satt jag
lite smått lämnad, men jag fick ju cider och vi åkte runt och
sådär. Runt tvåtiden var jag otroligt trött, så jag gick hem och
sov, vaknade 10 imorse.
Nu värmer jag frukost, och sen så ska jag väcka Karro =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0