Lugn kväll?

Sa jag något om att ta en lugn kväll förut?
Glöm det i så fall.
Jag har inte skrattat såhär mycket sen stan brann, som
Maria brukar säga ;)
Marre
kom hit runt halv 9 och har nyss gått hem.
Vi drog till med ett mindre vattenkrig, kuddkrig och
allmänt mord =)
Så nu är jag heeelt slutkörd och längtar efter sängen igen.
Ska gå och borsta tänder och sånt där nu.

Imorgon ska jag beställa böcker, söka vfu, plugga
och vara ute i solen. =)
Johanna och Karro
kommer upp också, så jag ska väl
umgås lite med dem är tanken, vi får  väl se vad vi hittar på. =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej
hoppas du haft en bra dag!
sov gott!
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-09 @ 00:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0