Sent

Huu. Nu bryter mamma ihop för att jag uppdaterar så sent.
Men jag ska precis gå och lägga mig faktiskt.
Jag är nyligen hemkommen nästan, och har precis fikat lite med
Maria. Så nu väntar sängen.

Kvällen har jag spenderat i telefon.
Först pratade jag med Lela i en timme.
Galet vad jag saknar den tösen!
Vi har ju inte setts sen jul... Sjukt.
40 minuter senare ringde Stefan, egentligen bara för att
påpeka ett sammanträffande. Men tji fick han. Jag höll
kvar honom i telefon i en timme.
Välbehövlig timme. Stog och skrek i telefon =P
Fast det behövdes nog och han har alltid bra råd att komma med.

Imorgon är det skola i två timmar mellan 8 och 10.
Så nu jäklar i min lilla låda ska tänderna borstas och linserna
slängas
och sängen ser ut att behöva rensas!

God natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0