Sjukt storstädning

För första gången på flera månader så är det
rent och fräscht i köket och korridoren.

Jag och Maria började städa runt 1 idag.
Vi har dammsugit och torkat golvet och jag har
gjort ren hela spisen och ugnen.
Dränkte ugnen i såpa och spisen fick sig en omgång
ättika och bakpulver!
Sen så är väl nästan hela köket insmort i såpa ;P
Men nu äre rent.
Isak blev helt chockad när han kom hem, började
skrika och gorma som aldrig förr =P

Som belöning så gick vi på Big Boy och tog oss en
milkshake och sen har jag legat i soffan och kännt mig
allmänt dålig. Håller på att bli sjuk.
Alldeles tung i huvet och jättetrött och bedrövlig.
Så jag ska gå och lägga mig nu. Tänkte kolla på Andra Avenyn
i sängen och sen sova. Är fruktansvärt trött.
Dels så somnade jag sent, och dels så har jag varit igång hela dagen.
Inte ens en otroligt fantastiskt solnedgång lockar mig till att
ta fram kameran för jag känner mig bara trött och slut.
Men jag har ingen feber i alla fall, men det blir ändå en Ipren och Alvedon
innan jag skuttar i säng.
Nackdelen är väl att jag säkert kommer vakna nån gång senare ikväll
och inte kunna somna om =/

Justja, skolan imorse gick kanon också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0