Slutet

Jag börjar komma till slutet på Reichenberg i alla fall.
Jag har läst ut boken och nu ska jag svara på lite frågor
så gott jag kan i alla fall. Är riktigt slut i huvudet av all läsning.
Men det är ju sånt jag får tåla när jag satt mig i den här situationen.

Tänkte att jag skulle gå och köpa nån frukt nu så jag får lite mer energi
att fortsätta, det behövs nog. För ögonen ramlar snart ihop på mig
av trötthet, och det är inte läge att sova middag en dag som denna.

Det har regnat tydligen.
Jag kände tröttheten göra sig påmind förut och öppnade fönstret för
att få in lite frisk luft och möts av doften från sommarregn.
Regn som möter varm asfalt och som sedan värms upp av solen.
Underbart!


Bilden:
Blåare himmel får ni leta länge efter tror jag.


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh! Sånt luktar så himla gott!! :D

2008-05-19 @ 16:01:57
URL: http://www.frajdoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0