Sovmorgon

Tog sovmorgon idag..
Isak väckte mig först när han skulle till skolan.
Två gånger kom han och bankade, jag fick en kram
sen sprang han iväg och jag lyckades somna om.
Sen bankade han igen när han var hem på lunch..
Så då klev jag upp.

Hade lite svårt att somna igår.
Först gick jag ut och satte mig vid vattnet i typ en timme,
Maria kom också och sällskapade mig. Kände inte att jag
ville sitta där själv. Så vi satt och pratade tills vi nästan frusit fast,
då gick vi in. Jag hämtade björnfilten och la mig på soffan
och somnade medan Isak och Niklas kollade på tv.
Så vaknade jag efter 40 minuter tror jag, och kände mig jätteborta.
Då tyckte jag det var läge att lägga mig i min egen säng i stället.
Somnade på en gång, vilket var väldigt  skönt.

Idag händer det nog inte så mycket. Jag har nyss slagit igång
tre tvättmaskiner med kläder åt mig och Maria och handdukar.
Så nu sitter jag och lyssnar på musik...

For all the clouds up in the sky
For all the teardrops in our eyes
It can get only get better

I know it hurts
For what it's worth
It can only get better

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0