Städat!

Nu är det städat och fint på mitt rum.
Reeeent!

Jag började runt 1 tror jag...
Sen har jag städat konstant fram till klockan 7!
Jag har möblerat om och torkat bort en massa damm,
putsat fönster
och massa sånt där.
Jag är helt slut i hela kroppen.
Värsta träningspasset ju!

Vi får väl se hur länge jag vill ha den här möbleringen.
Men det är ju kul med lite omväxling.
Det enda jag har kvar att göra nu är att
bädda sängen och städa inne på toan, plus
att jag vill sätta upp mina nya bilder.
Men det får bli en annan dag.

Nu ska jag ta en snabbdusch och sen kolla på körslaget =)
Tänkte traska upp till Marre ikväll också så slipper
vi sitta ensamma vid varsin tv ;P

Hmm. Det börjar om 5 minuter. Men känn ingen tidspress...
Sängen ska ju bara bäddas också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0