Studentigt

Igår var det mösspåtagning hemma i stan.
För ett år sen hade vi också mösspåtagning..
Den glömmer jag inte i första taget direkt.
Det var en kul kväll, i alla fall för mig =)

Sommarvärmen håller i sig idag också tror jag.
Men jag ska försöka plugga på riktigt så jag kan
vara lite fri ikväll hade jag tänkt.

Trött var jag imorse också. Var tvungen att ringa mamma
för att vara säker på att jag skulle vakna ordentligt. Men
Isak kom ju och knackade på också så det var ju ingen fara,
men nu har han stuckit igen.

Jag har tagit fram min sommarskiva från 2003.
Sjukt gamla minnen.
Det måste ha varit sommaren då jag skulle börja nian.
Jag tror jag ska börja bränna fler skivor. Dels för att det är kul
att minnas och dels för att om datorn går sönder så har jag
ju mina gobitar kvar även där ;P

Nu ska jag gå och väcka Maria och höra vad hon gör =)


Bilden:
Blå himmel och björklöv.
Studenten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0