Sundsvall

Är hemma en snabbis.
Tog  bussen runt 11, mamma mötte mig med bilen
och sen har vi varit på ikea och birsta.
Har införskaffat en stor ram, två filtar, lite underkläder, nya linser,
en krok, mascara och mamma har köpt nya tallrikar.
Det  var väl allt tror jag.

Nu är jag helt totalt slut som artist ;)
Vill bara sova, så jag funderar på en liten vila innan
middagen. Vi ska grilla =D
Mums!

Imorgon bär det av upp till Härnösand igen, tänke åka upp
runt lunch kanske, så jag hinner tvätta på eftermiddagen =)

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

2008-05-06 @ 16:52:41
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0