Svälj hjärtat och sträck på dig!

Jag har spenderat kvällen hos Marre =)
Gick dit runt 7 typ... Eller först var vi iväg och köpte
lite gott att tugga på under kvällen och sen gick vi
hem till henne.
Vi har kollat på talang och nån film. Hemsk film!
Inte nog med att den var hemsk, hon skrämde mig
nå så kollosalt mycket att det gjorde ont i hela kroppen!


När jag skulle gå på toa... Det är en historia för sig själv! 
För det första ligger katten på golvet utanför toan, jag såg han inte,
utan helt plötsligt hörde jag nån som kurrade, blev livrädd!
Sen när jag väl varit på toa så blir jag först rädd för en grej
som hänger precis utanför toan. Sen när jag går runt hörnet
så hoppar Marre fram med värsta jävla masken på sig och
jag skriker och skriker och skriker!!!
Och hon vägrade ta bort masken från min syn!
Jag backade bakåt och skrek och sen ramlade jag ner i soffan och
tog tag i en kudde och gömde framför ansiktet.
Jag var så sjukt rädd att jag inte visste om jag skulle skratta
eller gråta!
Gissa vem som var rädd för varje liten husknut på vägen hem?!
Jag trodde jag skulle krama sönder mobilen i fickan.
Dessutom slängde hon fram den där masken lite då och då under
resten av filmen. Jag har nog aldrig varit såhär rädd nån gång!

Och mitt i filmen så får jag dessutom ett sms från ett helt
okänt nummer, någon som tänkte komma och hälsa på mig
men inte hade nyckel..
Men det visade ju sig att det bara var vakten =)
Så jag sa att han skulle komma imorgon i stället om jag är hemma då.

Min ensamma kväll har ju gått riktigt bra ändå. Jag behövde ju inte
vara ensam, och middagen gick för övrigt smärtfritt också.
Fast det blev sjukt mycket mat över. Så nu har jag frukost/lunch
imorgon, samt lite att frysa in. Perfekt!

Imorgon har jag ingen aning om vad som händer.
Jag funderar på en promenad samt att plugga matte.
Det känns så skönt att jag verkligen har gått in för att fixa
den här mattetentan, jag verkligen pluggar. Dessutom pluggar
jag i lång tid i förväg också. Känns verkligen bra.
Verkligen, verkligen, verkligen!
Haha!
Men vi får väl se vad morgondagen har att bjuda på =)


Bilden:
... är det natten som tränger sig på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0