Torsdag

Förkylningen vill inte riktigt släppa taget om mig.
Jag tror den gillar mig faktiskt =P
Jag gillar inte den, och inte mitt tangentbord heller.
Vissa tangenter är så himla sega, och jag vet inte om jag
kan lyckas fixa det, det hjälpte ju i alla fall inte att göra
rent det lite grann.
Funderar faktiskt på att investera i ett nytt nån gång i år.

Igår var jag duktig och tvättade, och sen spenderade jag
och Maria kvällen hos Niklas tills jag totalvägrade och ville gå hem.
Så då fick jag med mig både Isak och Maria hem =P
Jag kände mig så trött och hängig så jag ville inte vara kvar.
Dessutom var klockan mycket.

Idag har jag bara slappat, gick upp runt 10 imorse.
Sen har jag plockat lite inne på rummet, duschat och
ätit, och sovit =P
Jag blev absolut jättetrött så jag gick och la mig och sov lite förut.

Snart kommer Peter hit, jag tänkte att vi kanske borde kolla lite på
matten och ta en promenad. En lugn promenad =P
Fast nu känner jag att jag skulle behöva sova igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0