11 minuter

Det snöar idag!!
Sådär på riktigt, med stora fina snöflingor,
som lägger sig på kläderna, håret och på backen.
Fast förut regnade det...

Jag: Shit.. nu måste det verkligen regna mycket! Till och med
jag ser det fast att jag inte har linser på mig!

Marre: Det är snö...

Sen ringde jag mamma och bad om en kyckling ;)

Nu sitter jag i alla fall hemma och ska ta fram dokumentet
med kartläggningen. Jag vill verkligen bli klar, men det går ju
så himlans segt, och jag har kört fast nu, efter tre sidor liksom...
Inte alls okej.
Jag  tänker i alla fall inte gå till bibblan på förmiddagen, väntar till efter
lunch med det i stället.

11 minuter är nog aldrig så lång tid som när man kokar ägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0