Vfu dag 21

Är så sjukt less på min praktik nu så det finns inte.
Vill verkligen inte gå dit en endaste dag till!
Jag vill inte gå och lägga mig, för då blir det imorgon...

Kvällen spenderade jag och Karro hos Marre med en
kladdkaka och mjölk/kaffe. Trevligt. Men det blev nog lite för
mycket kladdkaka för min stackars mage...

Och mamma som sa så sent som idag i telefon:
"Nu när ni inte bor på Lyan så blir det ju inte att ni ställer
er och bakar kladdkaka på samma sätt heller
" ;)

Jag är less på den här satans jävla skiten!
Nu ska jag gå och lägga mig ändå... Måste ju..

Kommentarer
Postat av: Frida

Du som oftast alltid får bra praktikplatser. Men man kan inte alltid ha tur. Någon lärdom kanske du får i alla fall! Hoppas inte du har så många dagar kvar.

2008-11-05 @ 00:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0