Familj

Är på en liten snabbvisit i Sundsvall hos mamma och pappa.
Åkte hem direkt efter att jag ätit lunch idag och åkte direkt till
Birsta med mamma för att kolla på säng.
Vi hittade faktiskt en på Jysk, vi hittade även en sängram med
huvudgavel som jag också får. Perfekt.
Min 20-års-present från föräldrarna.
Som mamma sa, det blir en tråkig födelsedag, jag har redan fått
present från mamma och pappa och från Håkan =P
Men det gör ju absolut ingenting =)

Sängen får jag nog om ca 1½ vecka. På måndag får de hem den till
Härnösand, men pappa kan inte komma upp och hjälpa till förrän måndag
veckan därpå, så det får väl bli då.
Ska bli så skönt med en riktig säng.

Imorgon ska jag och mamma gå på stan en sväng och sen åker jag till
Härnösand igen. Så jag kommer upp i rätt bra tid. Då hinner jag plugga
lite och dessutom träffa folk. I alla fall Marre =)

Nu är jag så trött att jag nog stupar i säng när som helst faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0