Hemmakväll

Blev en riktig hemmakväll ikväll =)
Jag har kollat på tv och suttit vid datorn.
Åt god middag och köpte cheeze ballz på Lidl
som jag har suttit och smaskat på.

Skönt att bara sitta för mig själv och inte göra något
vettigt alls. Förr om åren satt jag ju nästan alltid hemma
på helgerna och bara tog det lugnt framför tvn med mamma.
Och det är rätt trivsamt att bara få sitta och inte göra något
speciellt. Då känner man också att man lever.

Hittade lite gammal musik som jag har lyssnat på och sådär.

Nu ska jag gå och lägga mig och försöka att inte sova för
länge imorgon =)

På tisdag kommer mamma och pappa upp. Jag har  tydligen
lyckats skrapa ihop ett helt a4 med grejer som jag vill att
de tar med sig upp... De har ju faktiskt med sig släpvagn,
så det ska väl inte vara något problem kan jag tycka. =P

Bilden:
En solnedgång som jag hittade på datorn

Kommentarer
Postat av: Minea

det är fint med personer som inte måste festa och supa varje helg för att vara nöjda!

2008-09-14 @ 23:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0