Hösten

Det börjar bli höst nu. Syns på träden och sånt där.

I helgen har jag fotat lite, igår tog jag med mig Karro och Peter
ut på en promenad i tre timmar med kamera och sådär.
Gick ju rätt så bra i alla fall =)
Så nu kanske det kommer lite bilder här framöver.

Idag var det skola. Är sjukt less på matten...
Eller det är väl matteläraren. Idag gick jag ut därifrån så jag
fick en chans att räkna i alla fall..
Hon slänger ju upp svaren framför näsan på mig
hela tiden. Om vissa behöver hjälp så anser jag att
det är bättre att hon tar det med dem separat i så fall.

Snart ska jag väl dra mig ner till Marre och baka äppelpaj
och se på Idol med henne och Karro.


Bilden:
På väg ner till Marre i lördags.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0