Lugn dag =)

Tänkte ta en riktigt lugn dag idag och inte göra något alls
mer än att sitta hemma.
Kanske ska plocka undan lite grejer så det ser städat ut,
och i helgen blir det till att städa lite mer.
Så det är rent när sängen kommer hem =)

Jag har nyss stuvat lite morötter och stekt falukorv =)
Mumsigt värre. Till middag får det bli något lätt och ikväll
blir det nog en myskväll hemma tror jag.
Kan ju vara skönt att bara sitta hemma och ta det lugnt.
Ska be mamma och pappa att ta upp lite gamla videofilmer
åt mig när de kommer hit på tisdag.

Såg förresten en otroligit bra film igår hos Karro.
Freedom Writers heter den tror jag.
Se den.

Nu ska jag nog ta mig ett varmt bad, för det är så himla kallt
hemma nu för tiden. Och jag verkar inte få nån värme i elementen.
Kanske inte är tillräckligt mycket höst för det än?


Bilden:
Farmorsblomma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0