Patrik 1,5

Började dagen med att sova länge.. Till 11.
Men det blev sent igår.

Jag gick hem från Marre runt 12 för hon och Linda skulle
ut och tjoheja sig lite. Halv 2 fick jag sms från Marre som undrade
om jag var vaken och ville ha sovsällskap. 2 sekunder senare får
jag ett till sms om att hon glömt nycklarna hemma och inte kommer
in hos sig själv, för det var jag som låste.
Så det var bara för mig att snällt traska ner till Hjärtat och släppa
in henne, sen sov jag kvar där.

Kvällen bjöd på bio med Marre, Karro och Linda.
Vi såg Patrik 1,5. Bra film, se den.
Karro satt och grät och log om vartannat =P
Och sen skrattade hela biosalongen när Karro gick ut därifrån =P
Linda och Marre skrattade tills vi var hemma hos Marre.

Imorgon erbjuds skola i 4 timmar och sedan en tripp till
bibblan för lån av litteratur och lite uppsatsskrivning kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0