Onsdag

Det är jobbigt nu.
Långa dagar, lite luft i salarna, och information
som jag inte vet vad jag ska ha den till.
Dessutom ligger en hemtenta framför mig
och hotar mig nå fruktansvärt.

Mitt nyttiga liv går dock bättre. =)
Jag har inte alls haft så mycket godissug som
jag trodde att jag skulle ha. Så det är ju skönt.
Men dyrt.
Hua så dyrt det är med frukt, som tur är så har
ICA billiga äpplen just nu, och en påse sommargrönsaker
kostar inte allt för mycket i alla fall...

Nu ska jag gå och krossa mina linfrön eftersom jag
hörde idag på skolan att kroppen inte kan bryta
ner hela linfrön, utan de går bara rakt igenom kroppen.
Om de är krossade så är de däremot väldigt bra för
magen, och det gillar vi =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Har inte läst din blogg på flera månader. Men fick lite tråkigt så tog mig en titt!

Det är ju egentligen inte alls dyrt med frukt. Inte om man jämför med godis. Godis kostar ju 79:-/kg medan frukt ligger på runt 20:-/kg beroende på vad man köper för frukt. Om du jämför allt med godis så kommer du nog tycka att allt annat är billigt! :D

Själv så kör jag på vegetariskt kost! Det är väldigt nyttigt och gott! Och det kan också bli billigt!



Lycka till.

2009-04-26 @ 13:52:47
URL: http://frajdoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0