Plugg

Igår tog jag med mig Karro ut i solen för att plugga lite.
Hon tog tag i körkortsteori och jag läste lite om jordbrukets
första femtusen år, näe, det är inte allt för intressant...
Men jag försöker i alla fall.

Det var i alla fall trevligt att vara ute i solen hela dagen.
På eftermiddagen kom Marre ner till oss också, och
efter mycket om och men så dök Peter upp också =)

När jag har duschat så ska jag bege mig ut i solen
och plugga idag också. Men idag får det handla om
städernas utkanter, mellanrum. Jag har inte riktigt
förstått vad den artikeln handlar om, men jag får ju göra
så gott jag kan helt enkelt.

Jag hade med mig kameran igår, så det blev några bilder
i alla fall, de flesta är nog tagna av Karro tror jag. =P

           



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0