Birsta

En stor del av dagen har spenderats i Birsta med mamma.
Dels så letade vi kläder åt mig, och dels så gick vi runt på
IKEA för att hitta lite grejer till lägenheten som jag ville ha.

Jag hittade två tjocktröjor som jag gillar, och på IKEA
hittade jag CD-lådor, dokumentsamlare, hink, spagettiburk,
lampa till sänglampan.
Så nu kan jag få lite ordning i bokhyllan hemma, och dessutom
så slipper jag ha spån i en sopsäck i köket =)
Det kommer nog bli kanon.

Dessutom köpte jag två ljushållare och en slev, och jag hittade
ett våffeljärn jag ville ha. Men jag köpte det inte. Där fick det vara nog =P

Nu ska jag snart gå och lägga mig för jag tänkte vakna i tid imorgon
så jag har god tid på mig att packa och fixa innan vi ska åka.
Jag måste få ordning på musiken i mammas mp3 också. Den bara
krånglar och är dum =(

Nu ska jag ta en macka och ett glas mjölk, sen blir det dags
att träffa tandborsten igen =)

Kommentarer
Postat av: Marlene Woxlin

Hej Älskling!



Hoppas att ryggen inte bråkar med dig på resan. Utan att du får ro att hitta på saker än att bara ha ont.

Älskar dig otroligt mycket.

Pussar!



/din älskling

2009-02-01 @ 21:51:35
URL: http://marlenewoxlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0